För den stora familjen!

I den stora familjen eller när vännerna dyker förbi, kan det ibland bli svårt att rymmas i vardagsrummet. Idag har så många nya fina varianter på soffor kommit som råder bot på trängseln. De flesta möelaffärer har anammat det stora behovet av STORA möbler som passar varje hem.

Några av dem är Boom, Europa Möbler och Svenska Hem. Säkert hundratals fler av möbelaffärerna.

Ett axplock av soffor större än 3m breda

338 cm bred är denna soffa som kommer från Svenska Hem. Showtime heter den.

Basel heter denna och kommer från Europamöbler. Endast 345cm bred.

Big Boom från Boom i brun/beige nyans 320cm.

Soffan Kansas kommer också från Boom och är 315 cm.

Från oom kommer även soffan Monroe och är 330cm bred.

Edmonton finns på Boom och mäter 290 i ryggen.

US Route heter denna och är i Dun, finns på Boom. Endast 3,5m bred.

Soffan Geneve mäter 353cm och finns att köpa på Europamöbler.

Forma heter denna skönhet, 345cm och inhandlas på EM.

 

Många snygga soffor finns det om man har tid att söka. Ingen av dessa soffor kostar mer än 20 000:-, de flesta ligger faktiskt under 15 000:- och det är ett bra pris med tanke på storlek.

Allt fler soffor finns säkert på marknaden i kanske till och med större format än dessa. Kanske nån gång i framtiden när jag är less på min soffa så uppgraderar jag mig stort till nån av dessa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0