Jul hos mig!

Nu har faktiskt alla tomtar och min ljuslykta kommit fram ur garderoben! Är inte superförtjust i alla tomtar, hade gärna skippat dem i år. Men resten av familjen  skulle nog gå bärsärkargång om vi inte skulle ha några tomtar!

De absolut favoriterna är mina vita tomtar

Fast nog hade jag kunna införskaffa en till bara för att den är så fin

(Bilder från Rusta)

 

I stringhyllan satte jag några tomtar

Och några tomtar fick plats på kistan

Köket är samlingsplatsen för alla mina tomtar! Dessa får mig att känna julstämning, en jul utan tomtar är ingen jul, tycker i alla fall resten av familjen!

Sagaform "Christmas" ljusstaken har fått komma fram så här inför julen! Mysigt kommer vi ha det med alla tända ljus och julstämning på topp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0