Mellandagsrea!

Överallt både på stan och på nätet skyltas det för fullt med mellandagsrea. Vissa saker kan man bli riktigt lurade på, det gäller att vara uppmärksam. Jag har märkt på vissa affärer att ordinarie pris höjs för att sedan sätta en procent rea på det.. Så i många fall blir det faktiskt inget billigare än om man köper det innan eller efter rean.. Sånt irriterar mig.. Är det rea så ska de vara rea..

Under årens lopp har man blivit nästintill expert på att fynda på rea, har nästan stenkoll på priser och försöker hitta tidlösa kläder och interiörer. Ibland är det omöjligt men skam den som ger sig, eller hur?

Har skummat lite på nätets alla mellandagsreor och hittat lite fina saker som jag tänkte tipsa om..


Bodums kaffemugg med silikonhölje så man inte bränner sig, finns i många färger och är riktigt snygg.. Just nu 2pack 149:- (269:-)



Flowerpot lampan från Vernon Panton i vit och röd till ett bra pris.. Snygg?

Endast 2999:- (3220:-)




3pack skålar från Rosendahl 369:- (399:-)


Norrmann Copenhagen Watch Me, såå läcker!! 390:- (420:-)

(Bilder: Danskdesign)


Wave skålar 2pack från Menu 199:- (329.-) Ljuvliga skålar!!


Ittalas mugg Origo 109:- (129:-) Älskar ränderna på denna!

(Bilder: Interiör och Designlagret)


Ett axplock av det jag skulle kunna tänka mig här hemma, hade jag inte haft en hel uppsättning av FilippaK muggar i varierande design hade jag nog kunna tänkt mig Origo muggen.. Vernon Panton lampan Flowerpot i vitt hade nog kunnat få en plats här hemma oxå, fast inte just nu!! Lägger till den på Vill Ha listan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0