Mera Poster!!

Jag har som sagt lekt lite här hemma med att göra egna posters och jag kände för att göra något personligt och uppskattande för barnen. För mig är barnen hela världen, därför tycker jag också att deras namn betyder något för mig. Jag har gjort några posters som talar om för dem hur jag ser dem och hur underbar de är för mig.. Detta är en liten reminder till dem att reflektera över när de blir äldre men också när jag blir arg.. Hmm! Eller Irriterad rättare sagt...





Kommer små småningom att bli tavlor till deras rum, hoppas de uppskattar dem lika mycket som jag uppskattar dem.. Mina älsklingar!!

Det är lite kul att göra något personligt till någon man tycker om.. Fler posters kommer säkert att göras här hemma, med lite mer inspiration kommer de på löpande band misstänker jag, hihi!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fint ! <3

2010-12-23 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0