Mina Julklappar!!

Igår var det som sagt julafton och det var en helt otrolig dag.. Jag måste ha världens bästa familj, jag fick det jag önskade mig mest av allt och det är ganska otroligt. Såå Kul!

Vi firade julen hemma hos oss i år så det blev en del fixa och dona innan vi var färdiga och det kändes när kvällen var lver men jag tycker så mycket om att bjuda in folk på mat. Jag älskar att ha människor runt omkring mig.. Jag kan säga att vi var i alla fall proppmätta innan kvällen var över, det sämsta med det hela är att man äter alldeles för mycket av det goda....

Detta fick jag i julklapp i år:



Ett nytt köksbord och stolarna fick jag tidigare som en tidig julklapp av min sambo.. Bordet fick jag av mina föräldrar. Gissa om jag är superduper nöjd!! Såå lycklig!!!




Och det efterlängtade Koziol Babell fatet av min kära syster och bror..



Cults kökset fick jag av svärmor och svärfar! Love it!





Fick en dubbel uppsättning diskmedelspump, det blir ett byte till en tvålpump till köket och en tandborstskub till badrummet. Den andra uppsättningen fick jag av min sambo.. Har jag inte världens bästa familj så säg...



En ny disktrasa, i mina färger, fiint. Pluring fick jag också av min syster och bror.. Åhhh!


Och till sist, av svägerskan fick jag nya manschetter till Cult ljusstaken, kommer att bli såå bra här hemma.. Helt mina färger!

Jag kan inte ha haft en bättre jul! Jag är så nöjd, tack!! Helt otroligt! Jag hoppas alla har haft en bra julafton och jag önskar er alla en god fortsättning på julen..



Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blev så fint, kul att du är nöjd.....:) tack för mat och trevligt sällskap:) kramar

2010-12-26 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0