När julen är förbi!

Det finns lite saker jag skulle behöva när julen är förbi, jag älskar kuddar, textil i alla de slag och efter jul vill jag nog förnya mig en aning gällande textilen hemmavid..

Tror nog att jag fortfarande vill köra den grön/svarta stilen även efter jul men i lite "förnyad" stil.. läs tillägg i stil, hmm..

Vi har som sagt ganska höga fönster i alla rum hemma och jag funderar smått på att skippa paneler för ett tag och testa en kappa bara.  Tycker om tyget Willow och funderar skarpt på att sy en kappa till vardagsrummet av det... Kan nog bli ganska bra tror jag, med lite nya kuddar till det så blir det nog perfekt!! Hihi!


(Bild: Åhlens)

Tyget Willow från Åhlens, visst hade det blivit bra med en kappa i detta tyg!! Helt klart mina färger, inspirationen kommer från Petra på DesignInsight och hennes fina "fondvägg" bakom Tv´n. Hela hennes hem är såå otroligt fint..


(Bild: Åhlens)

Helt klart är denna kudde så snygg.. Tycker om!!


(Bild: Hemtex)

Oddbirds är också en klar favorit, hade gärna velat ha den med, vet inte vart men nog finns det säkert plats nånstans hemma!!


Kommentarer
Postat av: Petran på DesignInsight

gulle du! blir nog fint det där!



Jag kunde inte hålla mig nu är det grönt i vardagsrummet!



skulle också kunna tänka mig den kudden från oddbirds, men var ska jag ha den??

2010-12-17 @ 14:11:25
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0