Ojj vilken störtdykning!

Lite nyfiken är man ju allt på hur många som läser bloggen. Så ibland är man inne flera gånger om dagen och kollar bloggstatistiken bara för att se om inläggen jag gör genererar läsare.  Men jag tror att det nalkas jul och bloggläsarna har fullt upp. För oj vilken störtdykningen bloggen gjorde igår!! Eller var jag såå ointressant, haha!

Nej, generellt så tror jag att bloggarna runt om i världen har fullt upp så här inför julen, allt julpyssel som ska hinna göras, all mat som ska lagas och alla julklappar som ska slås in..

Men nog är det härligt ändå med julen och allt stök som pågår i varje hus och hem..


Så kära vänner, bloggläsare, jag önskar....


Kommentarer
Postat av: Jessica

God jul på er också :)

Ja det stämmer åtminstone in på mig. Jag har inte varit in på datorn på en vecka pga mycket att göra inför jul, men nu har vi nytt köksgolv och nya köksbänkar och färdigt runt fönstren på nedervåningen så det har varit värt det :)



Hoppas ni har en underbar jul och att tomten kom till er igår också.

Många julkramar från oss i Överhörnäs

2010-12-25 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0