Saker att titta lite x-tra på!!

Vissa saker tycker jag bara om, såna jag titta i evinnerlighet på men som jag aldrig skulle köpa själv, eller jo kanske nån gång i framtiden.. Men några av dessa saker är faktiskt både häftiga och snygga..Tex:

Voodoo Knivstället
 
Som finns i flera färger, nånting jag definitvit skulle vilja ha! Läcker eller hur?


Eller Nest Shoe Rack från J-me, en favorit som jag gärna skulle vilja ha till alla skor här hemma!!


Fast Float MAgazine Rack, också från J-me är inte så dum den heller!! Skulle passa bra i vardagsrummet till alla inredningsmagasin..

(Bilder: Roliga prylar)

Kanske tomten tycker att jag varit tillräckligt snäll för att ge mig en fin julklapp! Hmm... Får kanske äta lite mer pepparkakor innan julafton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0