Vill ha!

En liten blogg paus på lunchen!! Det finns så mycket som jag skulle vilja ha här hemma. Min önskelista börjar bli otroligt lång och man önskar pengarna kunde växa i plånboken av sig själv bara.

Sovrummet ska göras om nu efter jul och mina planer för rummet har funnits ett tag nu. En av de saker som jag tänker införskaffa när rummet är klart är denna:


(Bild: Länna Möbler)

Med en monterad ljusslinga bakom. Perfekt både som prydnad men också för att slippa alla kläder på golvet. Hmm.. Ständigt problem här hemma.... Visst är den snygg?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snyggt! Skulle jag oxå vilja ha, i min hall.. när jag flyttar hemifrån :p

2010-12-17 @ 00:52:18
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0