Lyx Vs Budget

Här kommer ett litet Lyx eller Budget tips. I dagarna har Clas Ohlson lanserat sin nya höst och vinterkatalog och jag måste verkligen gilla den butiken. de har många snygga trendiga inredningsdetaljer till bra priser. Det är inte bara en gubbaffär längre.

På min header har ni ett tag kunnat se min absoluta favoritlampa, den ska pryda mitt vardagsrumsfönster.. Den ligger dock på önskelistan fortfarande men det kliar lite i fingrarna att klicka hem den.. Det är Rydéns Rossy jag vill ha. prislappen ligger endast på 790 kronor på Uttaget.se.

Budgettipset är naturligtvis denna



Bild: Eget Kollage

Clas Ohlson: 299.-
Uttaget.se: 790:-



Kan du se vem som är vem???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0