Speakers design

Finns det något i hemmet som oftast brukar vara den felaktiga länken i inredning så är det just högtalarna till stereon. Jag tror jag bara har sett ett par som uppfyller mina krav på utseende gällande just högtalare.

Jag har just plockat bort våra enorma körsbärsfärgade högtalare och förpassat dem till vinden. Jag kompromisssade till Clas Ohlsons Iphone högtalare i stället som bara är en endaste pelare och som dessuton går i högblank svart. Betydligt bättre!

På Freshome hittade jag denna lilla hundvalp som jag mer än gärna skulle pryda hemmet med och som är betydligt snyggare i designen än de gamla omoderna pelarna.





Hi-Fido heter den och finns bara i ett fåtal exemplar. Visst är den bara för söt?

(Bild: Freshome)

Kan finnas några exemplar kvar HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0