Shopping på nätet!!

Surfade in på Jotex hemsida idag, en sida som jag inte kan minnas när jag var inne på sist. Har liksom fallit i glömska den butiken. Mycket kanske för att deras sortiment riktar sing mer mot Shabby Chic och det är väl inte direkt den stilen jag har hemma. Shabby Chic är lite för romantisk och lantlig för min smak om än jag tycker väldigt mycket om den. Den stilen hade passat helt underbart hemma hos mig med tanke på takhöjden i lägenheten, men den stilen har ändå aldrig rotat sig, är nog lite för strikt och enkel för den stilen.

Jag hittade ändå lite fina saker där på Jotex som mer än gärna skulle få rota sig i mitt hem.

   








(Bilder: Jotex)


Metervara Place: 59.50/m
Bordslampa: 1099:-
Tavla New York: 139:-
Sittpuff: 799:-
Bordslampa Vera: 179:-

Bordslampa Tassel: 799:-
Förvaringskorgar Ruta: 329:- 4-pack


Skulle jättegärna beställa hem New York tavlan och sittpuffen med förvaring i schackrutigt tyg, love it!!
Fast tyget Place och lampan från By Rydéns är inte fy skam de heller.. Tyget hade jag nog kunnat gjort en kudde eller en tavla av, riktigt snyggt tyg!! Kanske blir nån meter i varukorgen, hihi!
De prickiga korgarna skulle passa bra i badrummet, kanske ska byta ut de korgar jag har där!! Hmm, tål att tänkas på..

Är det bara jag som tänker på Maria Montazami när jag ser lampan med en tassel? Undrar skarpt om det är en favorit i det hemmet??



Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jotex har fått in mycket snyggt!



Jo, men visst är det så!? Man gillar kommentarer, men är själv dålig på att skriva... Jag försöker verkligen skriva något litet i varje blogg jag besöker. Sen blir det inte att man skriver på alla inlägg VARJE dag. Men då och då. Och framförallt när det är ett inlägg man verkligen gillar! :)

2011-02-06 @ 00:32:52
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0