Coolt på Frapp!!

I morgon bittti dyker lite fina grejer upp här hemma, inte allt är mitt men många saker rår jag om.. Nån som törs gissa vad det är?


Var inne på Frapp.se idag och tittade runt på nyheterna som dyker upp nu så här inför den kommande våren. Till synes ganska många nya Stelton produkter på lager och det gillar jag.. Jag gillar designen på Steltonkannan och är ganska sugen på en sådan till köket vårt, men har kommit till insikt att så länge min Tupperwaretermos funkar så har jag egentligen inget behov av en sådan.. Kanske lite längre fram när man tar fram husvagnen ur sitt vinterförvare, då kan jag ta tupperware till husvagnen och köpa en snygg Stelton hem..



(Bild: Eget Kollage, Frapp)

Nyckelhängare Pulz: 399:-
Termos Stelton: 579:-
Kuddar Rocks Mairo: 399:-/st
Take-a-way mugg, Sagaform: 129:-
Easy-Espresso, Stelton: 299:-/ 4 st


Sommarens färger på Steltonkannan, grön, turkos och rosa.. Fast jag vill ha en svart eller vit. Otippat va?


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag vill oxå ha en sån där termos..men jag tror jag köp den på rusta...kostar bara 149 kr där ;O)

2011-02-07 @ 20:10:00
Postat av: Malin Inspiration & design

Linda; Nej, jag tar inte åt mig alls. Jag har ju inte ens tegel hemma. Och om jag skulle haft det så skulle jag inte bry mig om vad andra tycker. :) Tack för din kommentar och för att du kommer att hälsar på ibland. :)



Mvh Malin Inspiration & design

Postat av: Malin Inspiration & design

Linda; Nej, jag tar inte åt mig alls. Jag har ju inte ens tegel hemma. Och om jag skulle haft det så skulle jag inte bry mig om vad andra tycker. :) Tack för din kommentar och för att du kommer att hälsar på ibland. :)



Mvh Malin Inspiration & design

Postat av: Malin Inspiration & design

Linda; Nej, jag tar inte åt mig alls. Jag har ju inte ens tegel hemma. Och om jag skulle haft det så skulle jag inte bry mig om vad andra tycker. :) Tack för din kommentar och för att du kommer att hälsar på ibland. :)

Vilket härligt kollage! :)

Mvh Malin Inspiration & design

Postat av: Malin Inspiration & design

Jag igen. :) Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :) Tycker också att det blev en härlig färgklick. :) Och skulle man tröttna är det ju bara att plocka bort. Hade varit värre om man hade målat. :) Tack för din kommentar!



Malin I&D

Postat av: Dessi - Home and desire

Mums! Vilka härliga färger på Stelton! :)

Jag har en vit och är supernöjd! Sen har vi också en svart presskanna! :)

2011-02-07 @ 22:15:39
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0