Zink och Betong

I våren är det mycket zink och betong som slår i våra hem och man kan också se den trenden bland våra webshopar runt omkring på nätet. Skulle tippa på att det är en ganska storsäljare. Men visst, det är faktiskt riktigt snyggt med zink och betong. Jag har införskaffat några saker i just zink. Ni kanske minns mina zinkhus? Eller ljusstakarna som jag köpte? De har blivit lite av en favorit här hemma, några smådetaljer som jag trivs riktigt bra med.. Jag satte en ljusslinga i ett av husen för att slippa tända små värmeljus. Även om jag tycker det är rätt mysigt, men det är mysigt också när huset får lysa hela tiden..

Surfade runt lite på webshoparna och en av mina absoluta favoritbutiker nrä det gäller småsaker är faktiskt Fröken Fräken, en webshop som påminner mycket om den blomaffären min svägerska Josefin jobbar på. Så när som på några småsaker. Jag dök på just lite zinksaker som både är nya och gamla i butiken som jag faktiskt tyckte om..



(Bild: Eget Kollage, bilder Fröken Fräken)

Jag tror att jag måste införskaffa mig en sån där vattenkanna i alla fall, bra komplement till min Ikea..

Nä mina vänner nu ska jag surfa runt lite bland mina bloggfavoriter..






Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Lite betong kommer jag plocka in! :) Zink har jag fortfarande lite svårt för - inomhus! Men ute, där har jag det gärna! :)

2011-02-06 @ 21:15:35
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0