Back to the 70´s

Ville delge lite nostalgi, när man var yngre var man nästan kräkfärdig på tapeterna, möblerna och dylikt som var populär på den tiden.. Jag kom ihåg den gamla 70-tals soffan, gör ni? Allt annat än snygg..



Eller det gröna poslinet i badrummet, gillar ni detta?





Kobra telefonen är en klassiker, den lever vidare..





70-talet i ny skepnad, skapar en retrokänsla i ny tappning..



Som denna bild, svår att inte tycka om!! 



Fast denna gillar jag mest, skulle definitvit ha en plats hemma!!

Wallpapers from the 70´s finns så många fler bilder att titta på och inspireras av..Ett helt showroom med miljöbilder och nytänk från gammalt tillbaka..

Spana in vetja!!


Kommentarer
Postat av: oneilla

soffan är jättefin. Det rutiga golvet hade jag i en liten 1:a och jag har samma stuk på bordet fortfarande i mitt hus. Och för några dagar sedan var jag hos en kompis och hon har en kobra /asv ekonomisk nödvändighet. Röd kobra. Badrumskaklet har jag på golvet i arbetsrummet. Kul inlägg. Mera sånt.

2011-01-06 @ 18:33:51
URL: http://metrobloggen.se/mrifa
Postat av: LInda

Hihi, jag har fortfarande lite svårt för 70talet, men jag försöker smyga in det i alla fall, kanske jag vänjer mig:-)

2011-01-06 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0