Cult Design vår 2011

Visst är det härligt med Cult, jag kan inte få nog. De är verkligen oändliga vad gäller kombinationer och färger. Men ett säkert tecken på at våren är i antågande är när man ser nyheter i klara somriga färger...



Visst ser det sommar- och vårfräscht ut?? Jag gillar skarpt tvålpumpen, såå otrolig snygg!!

Passar på att tipsa er lite om en butik på nätet som säljer Cult Design, en nätbutik som har det mesta ur Cult Serien!! Love it!!!

MIAS ONLINE



Men bor ni i Norrland och har vägarna förbi Umeå måste ni bara titta in på Mias Lustgård!! Obeskrivligt är ordet gällande den butiken. Där finns inspiration och köplust!! Vill ha, vill ha, vill ha!! Tur jag har några mil annars hade jag nog varit ruinerad. *Smile*




MIAS LUSTGÅRD

(Bilder: Cult Design Blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0