Glorious Mix

Temat på vårens formex-mässa var Glorious Mix, en färgsprakande inredning som får en att längta ännu mer efter sommaren.

Igår var det så otroligt skönt väder ute, plusgrader och solen sken. Jag tog till och med fram vårjackan igår, helt fantastiskt det är när man känner att man inte behöver pälsa på sig. För sambon blev det faktiskt en tur på skotern till svärföräldrarna. Nice!! Måste nog ta en tur jag med, när det blir lite varmare, hehe!



(Bild: Livet Hemma)


Behöver jag ens säga att jag är nog den mest frusna varelsen här i Norrland. Höll formeligen på att frysa ihjäl när det var 20 grader kallt här uppe!!! Burr!!

Fick lov att införskaffa mig en riktigt tjock och mysig dunjacka av märke 8848:-) Love it!!

Men nu får vi väl hoppas att våren är i antågande och att det snart är sommar, men av vädergubbarna att döma så är väl det bara ett önsketänkande. Stod det inte på löpsedlarna för en vecka sen att vinterkylan skulle hålla i sig fram till april, suck!! Vill ha sommar året om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0