Green, Black and White, Cool Stuff!

Min älsklingsfärg just nu är grönt, även om jag tröttnar ibland och byter mina färgval så kommer jag ändå i slutändan tillbaka till grönt.. I höstas gick mitt vardagrum i grönt och nu när julen har tagits bort har jag tagit tillbaka mitt gröna tema. Funderingar kring mina gardiner har jag fortfarande, är lite velig på vilka gardiner jag skulle vilja ha i vardagsrummet.. Är väldigt sugen på öljetter, men, men.. Vi får se som sagt..

Hittade lite fina saker när jag satt och surfade runt lite på nätet.. Var in på House of Jammi för ett bra tag sen, cirka ett halvår, år sedan och hittade inget av intresse men av ren nyfikenhet var jag in på sidan igen och hittade en hel del fina saker jag skulle kunna tänka mig hemmavid.. Funderar på att klicka hem lite....


Botticelli Koziol Large 199:-


Alfons lampa, finns i flera färger 1489:-, finns också som fönsterlampa...


Koziol Babellfat XS 129:-


Mouse Bordlampa 399:-, riktigt läcker!!


Botticelli Koziol Small 99:-



Koziol Taschelino 119:-, finns i flera färger...


Fat Eve 299:-




Armbandsklockor, urverk, 229:-/st Riktigt häftiga måste jag säga, skulle absolut inte tacka nej till en sådan..

(Bilder: House of Jammi)



Många fina saker som sagt, tycker väldigt mycket om Koziol´s saker, praktiska och snygga.. Inom kort kommer jag i alla fall att beställa hem ett Babellfat till av den mindre sorten, det stora har jag redan men vill gärna ha det lilla också.. Vitt eller grönt? Det är frågan..

Kanske den lilla mouselampan oxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0