Hjälp mig!!

Jag har haft lite funderingar på nya fåtöljer alternativt en ny soffa till vardagsrummet men jag har lite svårt att välja. Hur skulle ni göra? Har ni några tips till mig på vad?

Är lite sugen på en U-soffa i svart tyg med låg armstöd, fast två fåtöljer skulle jag inte förakta heller, fast de måste i så fall harmonera med den Ektorp soffa jag har idag.. Jag vet inte.. Vad tycker ni?



Nej nu blir det till att fortsätta se matchen mellan Djurgården och Modo, le Grand finale, sista 10 minuterna och det är så spännande...




Kommentarer
Postat av: Therese

Ska ni redan byta bort soffan? Var ju inge länge sedan ni köpte ektorpen! Vi sparar till en Usoffa som vi velat ha i evigheter och har nu bestämt att det blir ... bara spara lite till!!

2011-01-15 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0