Interiör till kontoret!

I samband med att vi gör om sovrummet kommer jag även att göra en liten hörna som kontor, basen i sovrummet som ni såg i ett tidigare inlägg kommer att gå i vitt och lite svart. Kontoret kommer att harmonera i samma färger, sovrummet ska vara rogivande och jag skulle helst av allt slippa ha mitt kontor i sovrummet men just nu är det bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Vi har ett par rum för lite, det är bara att konstatera. Skulle kunna göra om läsrummet till en lite mer läs/arbetsrum, men vi får se!! Just nu ligger i alla fall planerna på att mitt kontor kommer att hamna i sovrummet.



(Bild: Eget kollage, bilder: IKEA & Lagerhaus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0