Ordning & Reda

Det finns ett annat ställe i hemmet som oftast brukar vara ett oordningssamt och stökigt ställe, en plats där många händiga killar tillbringar tiden, där vi förvarar våra mest dyrbara ägodelar näst efter barn och familj.
Jag pratar om garaget. Kanske inte det roligaste stället att lägga pengarna på och kankse heller inte det man först tänker på att renovera. Men bara att städa upp och och få ordning gör många gånger en stor skillnad för att det ska vara trivsamt att även till och med jag skulle kunna tillbringa tid i garaget.
Nu är ju inte jag rädd för lite skit under naglarna eller så men nog skulle det vara lite trevligare att ligga och mecka under bilen om det skulle vara rent, varmt och man slipper tänka på kyla och blåst.. Jag vet att det är min pappas dröm i alla fall!!

Så här är vi väl de flesta vana att se ett garage, eller i alla fall de första de tänker på när de hör ordet garage. Ett skitigt mecka för någon med blåställ..



Här kommer lite inspiration till en trevligare samlingspunkt för grabbarna..


Om jag vinner drömvinsten på lotto så ska jag definitivt inreda ett garage. Ett golv i schackrutor och röd inredning, lite ferrari & rallykänsla. Formel1 here I come!!

Organiserat är lättjobbat, var sak har sin plats, även i garaget. Kanske med en lounge, en ölkyl och en Big Screen Tv, sen har man huset för sig själv, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0