Stövelhängare

Har länge funderat på The Beak till alla mina stövlar men insett ganska omgående att jag skulle bli rätt ruinerad med tanke på att man är arbetslös från och med måndag, så jag har försökt hitta lite alternativ till den. Ett tag funderade jag på att försöka göra en själv med jag insåg att det skulle inte bli lika bra och då blir jag inte nöjd i alla fall. Nu har jag hittat en variant som faktiskt skulle kunna funka...



(Bilder: IKEA)


En Grundtal stång för 59:-  och en massa Lycka stövelhängare för 19:-/st. Det skulle nog få alla mina stövlar att hänga snyggt i stället för att ligga på skohyllan i en salig röra. Nån som ska på IKEA snart?



Till denna kombination, perfekt i hallen eller i garderoben att kunna hänga upp alla stövlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0