Uppskattade presenter!!

Förra fredagen var det min examensdag och det firades med pompa och ståt bland klasskamraterna. En helt underbar dag och kväll, igår kom min syster förbi hemma hos mig och hade med sig ett hel kasse med presenter från hela familjen.. Gissa om jag blev förvånad! Jag har ju sedan länge haft funderingar på att byta ut taklampan i köket samt ett par fönsterlampor. Tror ni jag blev förvånad när jag öppnade paketen och däri ligger precis de lampor jag hade funderingar på!!



Själv passade jag på att köpa en liten examenspresent till mig själv. Tre Changeettor från Cult Design. Manschetterna fick jag av Fia i julklapp:-) Sjukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0