Vill göra om!!

Jag vill börja renoveringen av vårt sovrum nu!! har börjat titta lite smått på hur jag skulle vilja ha det och har hittat en massa saker som jag skulle vilja ha. Det mesta går i vitt eftersom jag nu skulle vilja ha ett ljust och neutralt sovrum, fondväggen lever kvar ännu i mina visioner och jag har inte bestämt mig riktigt för vilken tapet jag vill ha. De saker som jag har tänkt mig är av ljusa och tidlösa saker blandade med mode. Känslan i sovrummet ska i alla fall vara mysig men stilren.



(Bild: Eget Kollage)

Ett vitt överkast från Ellos 499:-
Päls kuddar och filt från Hemtex, 249:- resp. 599:-
Malm sängbyrå, vit, 449:- IKEA
Malm byrå, vit, 1195:- IKEA
Sänglampa, svart, 199:- Clas Ohlson
Lampa, svart 999.- Ellos
Urban stol, vit, 399:- IKEA
Trådig ljusstake 79:- IKEA
Swedese Träd, 3090:- Länna möbler
Pjätteryd tavla, 399:- IKEA
Tygklädd sladd med stor klotlampa, 59:- & 39:- Clas Ohlson
Gardin Vivan, vit 79.- IKEA


Kommentarer
Postat av: M:et

Ååh, det är ju nästa som vårat sovrum här i kroken :)

2011-01-10 @ 17:24:05
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com
Postat av: Lina

Nästan som vårt med ;)

Man sover som en prinsessa, lugnt o harmoniskt!



Kram kram

2011-01-10 @ 18:29:39
Postat av: Linda

Vitt är så otroligt lugnt och skönt, skapar inga orokänslor när man ska sova så jag förstår dig Lina att du sover som en prinsessa:-) Ni har det ju så fint hemma!!



M:et, jag måste nog komma och hälsa på dig snart:-)

2011-01-10 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0