27+3

Så har man passerat 27 fulla veckor och det är bara 11 veckor kvar till förlossningen.

Vet inte om jag har nämnt det tidigare men det kommer att bli kejsarsnitt i vecka 38-39 så därför är det bara 11 veckor kvar.

Jag kan ärligt säga att jag är sååå less nu. Värmen tar kål på mig och jag vill bara att allt ska vara över nu så jag kan få snusa lite bebis och njuta av min mammaledighet hellre än att stå ut med detta värmeslag. Jag avskyr värmen när jag inte är gravid så ni kan ju bara förstå hur jag hatar värmen nu....

Ikväll ska vi på släktträff på pappas sida, hela stora släkten kommer i princip och ryktet säger att vi blir runt 53 stycken ikväll. Ska bli riktigt spännande att träffa alla särskilt de man inte träffat på flera herrans år..

(Bild: Privat)

Sorry på den dåliga bildkvaliten:-) Det är min älskade son som har agerat fotograf!!!




Kommentarer
Postat av: e

Håll ut! Det är tungt och svettigt nu, men du VET ju vad du väntar på och hur underbart det blir!

2011-07-23 @ 12:04:50
URL: http://elakaeva.blogg.se/
Postat av: M:et

Varför blir det snitt? Var de det med de andra också? :)

Snitt är ju hur som helst svinbra! Synd att man tappar känseln bara =P



Cs till veckan!! KRAM

2011-07-23 @ 13:42:02
URL: http://niomanadersvantan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0