Danskt Sommarhus!

Visst drömmer man sig bort en varm sommardag till idyllen på landet, vid havet eller ute i skogen. Jag drömmer om huset vid havet eller vid ett öppet vatten där jag har en egen brygga, fri sikt ner till vattnet, där jag kan höra vattnet klucka upp mot stranden.

Mmm, jag kan se mig själv sitta på bron med en rykande het kaffekopp en varm sommarmorgon, där allt är lugnt och fridfullt och jag inte har några måsten som ligger och pyr i bakhuvudet, utan en plats där jag bara kan va!

I alla fall hittade jag denna lilla idyll, smakfullt inrett, modernt men ändå lite sommarhuskänsla.




















(Bilder: Boligmagasinet)

Visst ser det bara så härligt ut??


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag drömmer ofta om detsamma:) Underbart hus du hittat, tack för inspirationen:) Ha en skön fredag, kram emma

2011-07-22 @ 07:57:38
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0