Fint till dukningen!

Ibland tröttnar jag på allt söl och annat som försigår vid matbordet. Det mest praktiska för att bevara matbordets fina yta är att under tallriken alltid ha bordstabletter, jag i min tur verkar vara galen i tabletter om man tittar ner i lådorna, hrmm! Fast ändå har jag inga klara favoriter.

Jag skulle lätt kunna ha hur många som helst fast det är tur att de snyggaste bordstabletterna finns på en affär jag oftast verkar glömma bort när jag är på stan, nämligen Hemtex..



(Bild: Eget Kollage)

Majoriteten av dessa kommer faktiskt från Hemtex, två stycken hittade jag på H&M.. Gillar skarpt den rosa och hade väldigt gärna införskaffat den med sommartexten.. Kanske blir det en tur till Hemtex .-)

Nej nu mina vänner är det dags att baka ut bulldegen som stått på jäsning! På återseende :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0