Nytt här hemma!

Det har stått lite still här hemma angående renoveringar, nya saker etc. Man kan ju inte köpa nytt hela tiden.. Fast jag skulle vilja.

Vi var en tur på IKEA, en snabbsväng förra helgen och inhandlade lite smått och gott, hade gärna försökt hinna med övervåningen och Lagerhaus också men jag hann bara nedervåningen på självaste storvaruhuset. Tråkigt, men så blev det.. Jag passade på att handla ljusstaken som jag hade sett hos bästaste Lina och som jag blev så förälskad i, så nu passade jag på att köpa två egna ljusstakar av serien Trådig.. Snygga så..
Det blev även ett par gardiner som jag blev mäkta imponerad av att kvaliteten var så pass för den summan jag gav. Måste jag säga att IKEA är bra??

Åhh, jag införskaffade Stockholms brickan också, den är en klar favorit på mitt vardagsrumsbord.. Nu måste jag bara hitta lite nya lyktor, i sommarfärger.

Fyndade även dessa Norrmann-Copenhagen kopior till ett bra pris.. Ja de är ju inte superlika originalet men jag tycker om dem ändå...



Gardinerna från IKEA.



Stockholm fatet passar ypperligt på IKEA bordet istället för en duk.



Åsså dom efterlängade ljusstakarna :-)




(Bilder: Privat)

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Blir lätt så att man inte orkar... jag hinner inte läsa alla bloggar jag vill nu heller!



Ha en skön helg!

2011-06-09 @ 21:51:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0