På önskelistan!

Till den lillle bebben har jag ju funderingar på att det ska gå i vitt och svart. Det jag länge har suktat efter är Färg och Forms Serie Moln och den i svart. Love it..
Jag har ju kvar sen tidigare en gammal spälsäng från när syskonen var små, en vit härlig spälsäng. Behöver dock bättras på lite i färg men det har jag ju hela sommaren på mig att fixa.

Har ju lite saker på önskelistan som jag måste inhandla till hösten när nästa tur till IKEA ska göras..


(Bild: Eget Kollage)


Detta är basen som jag måste inhandla till att börja med..

Färg och Form Påslakan från Inredningetc.se 349:-
Cult Design Minimonster Nappbox från Mique 146:-
IKEA´s Täcke "Len" 79:-
IKEA´s Kudde  "Len" 39:-
IKEA´s Spjälskydd "Kompisar" 129:-
Flugsvampslampa från Barnvänligt 369:-

När allt har kommit på plats så kommer jag även att fixa en hylla ovanför sängen alternativt små hyllor bredvid sängen där min fina lampa och nappboxen ska rymmas.

Funderar på denna



(Bild: IKEA Lack Vägghylla 499.-)


Eller classico Pocketstringen


(Bild: RUM21 945:-)



Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag gillar verkligen Moln-serien! Vi har den i lampa i Vilmers rum :)

2011-06-06 @ 21:58:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Jossan

Minimonster kommer att komma i rosa å rött - suuuuperfin!! Tror det var till hösten eller vintern om jag inte minns fel.. :p

2011-06-15 @ 15:44:12
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0