Det är hemskt!

Så trött som jag är just nu har jag inte varit på läänge, dagarna pendlar från sömn i soffan till plugg i soffan. Ibland tror jag till och med att jag hör själv hur jag snarkar till tvärt. Jag har ingen energi... Måste nog ta tag i mitt liv och börja promenera lite, få lite frisk luft om dagarna så man kan börja få tillbaka orken..

Just nu känner jag urusel..


Både som morsa och sambo, ond cirkel det där, orkar inte städa, orkar inte laga mat, bara sover, vilar och chillar i soffan framför TV´n, vilken vardag, suck!!!

Hittade lite passande saker till hemmet nu när tröttheten är här


(Bild: Rusta) Sängkläder 149:-

och så denna så klart, denna har ja gvisat er tidigare fast en gång till skadar inte, hihi


(Bild: Jysk) Pläd: 299.-

Men men nu är det bara att ta tag i saken och fixa detta!


Kommentarer
Postat av: isa

Du är inte gravid???? :) Låter bra med promenader och så men låter som att du kanske ska få tillökning!! Fin pläd gumman!! Har en liknande som jag bara älskar!! tack för alla fina komentarer jag har varit sjuker eller är så har inte hunnit läst i kapp alla inlägg. Men nu har jag suttit i en halvtimme och kollat på gammla så som nya inlägg hos dig! Hur har du haft det annars nu i veckan, förutom trött heten?? Kram

2011-03-08 @ 16:59:57
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter drygt, men ja kan trösta dig med att du är inte ensammen. Jag är toktrött ja me, blir många tidiga kvällar för mig :P

Märks att jag inte talat me dig på länge nu, vad ha du börjat plugga för nåt? :)

Kram kram

2011-03-08 @ 18:03:33
Postat av: isa

Grattis!!!!!Fasiken va kul peppar peppar håller tummarna att inget dumt händer. :D

Ååå va roligt känns som att det är jag som fått det beskedet så glad är jag!! Mega grattis!!! Hade lite det på kän i din förra komentar men fick vibbar om att detvar sant i dag i detta inlägg!! Ti hi!!

Hur långt?? Jo med mig är det helt okej, fick ingen medicin då dem utesluter lite andra saker först. Vi försöker få en liten till men mensen är som puts väck sedan nov men iget syns på testarna än efter så här många veckor. så ska på ultraljud den 17onde för att få svar på vad som händer med min kropp. Så förhoppningsvis har vi en liten på g till nästa åt i alla fall om mensen vill komma snart!! Vila dig så mycket du kan gumman!!! Kram

2011-03-08 @ 19:42:06
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Petran på DesignInsight

Låter som du har en del att berätta Linda!! gud va kul!

2011-03-08 @ 19:45:52
URL: http://designinsight.se
Postat av: Elvira

Men!! Sådär känner jag mig också, skönt att höra att jag inte är ensam om det, men ingen tröst för vare sig dig eller mig ;) .



Ha det bra och håll ut, snart blir vi piggare.



Kram Elvira

2011-03-08 @ 20:05:36
URL: http://elviraspekulerar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0