Entering v 19

Då har man tagit steget in i vecka 19 och magen växer så det knakar. Man är ju snart halvvägs och ibland undrar jag "hur stor kommer magen att bli egentligen?" Jag har ju liksom hunnit glömma hur det var att dels vara gravid och hur allting var vid olika tillfällen.

I överlag så måste jag ändå säga att jag mår bra, har ju inte haft några större illamående attacker annat än att jag inte klarar av lukter.. Blää vilka kväljningar jag får. Plus att jag varit trött i stort sett hela första tiden. Men nu mår jag som sagt väldigt bra, energin är på väg tillbaka och jag känner mig som en människa igen.. Skönt!!





Och så kvällsmagen :-)



Så nu ser man att det växer därinne :-)


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så fint!



Skönt att du slipper illamående! Jag mådde illa fram till v. 16...



Kram Dessi

2011-05-22 @ 19:01:31
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Anna Sjökvist

Åh, vilken härlig mage! Har du tagit reda på vilket kön det är? eller är det för tidigt för sånt?

Kram

2011-05-23 @ 10:25:31
Postat av: Jessica

Nu syns det att bebisen växer:-) skönt att allt är bra med er. Kram på er.

2011-05-26 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0