Ny dag och nya möjligheter

Idag började jag på mitt nya jobb, som vanligt vid starten av något nytt är man pirrig och förväntansfull. Likaså var jag idag. Fast ändå inte lika mycket denna gång som de tidigare gånger jag startat ett nytt projekt eller ett nytt arbete. Denna gång var det faktiskt som att komma hem.

Jag har nämligen fått jobb på mitt gamla jobb fast en ny tjänst och på samma premisser som alla andra. Härligt!!
Det jag möttes av i morse var ett härligt och glatt gäng med många kända ansikten. Det var precis som jag aldrig hade slutat.. Visst är väl det härligt??

Det som känns allra bäst är att alla är så medveten om min situation, att jag ska ha barn. Det känns så skänt att slippa hymla om situationen och fundera!

Lovely!!


Så nu ska  jag tjäna pengar fram till bebben är född sen så blir det att chilla ett bra tag om det visar sig att jag inte får fortsätta, annars blir det en kort mammaledighet....


(Bild: Lindström)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0