Stickat och Virkat



(Bild. Eget Kollage)

Beige Puff: Ellos 449:- (REA)
Vit Puff: Åhlens 649:-
Vit Kudde: Åhlens 299:-
Virkad multifärgad Kudde: Ellos 99:-
Grå Pläd: Jotex 399:-
Virkad multifärgad pläd: Jotex 399:-



Just nu är det mycket stickat och virkat i trenden, något som jag absolut inte kan. Jag önskar att jag kunde men jag har inget som helst intresse att sitta och lära mig alla beskrivningar av rm, lm och dyl. Jag kan helt enkelt inte och jag tror som sagt inte att jag skulle kunna lära mig heller. Till och med under skoltiden när vi skulle lära oss att virka påsarna så hade jag jätteproblem. Men man måste faktiskt inte kunna allt. Jag har många i min omgivning som kan sticka och virka och som är jätteduktig på det också så egentligen finns ingen anledning att lära mig.

Men det är så otroligt fint med både sjalar, vantar, mössor och dessa inredningssaker, så jag får väl helt enkelt önska mig snällt av jultomten en fin pläd, fast helst av allt ett jättestort överkast i vitt!

Kram till er alla och ha en bra fortsatt Tisdag!


Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Vilket läckert kollage! Jag gillar också trenden men är dålig på sånt här...

2011-10-04 @ 21:49:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Nej, jag "hetsläser" många bloggar numera. Suck. Jättetrist tycker jag verkligen! Eller så blir det som så, att jag tänker att jag ska gå och lägga mig kl 22 och så blir kl 23 och börjar närma sig 00... Bara för att jag ska hinna, men nä. Nu ska jag snart i säng ;)

2011-10-04 @ 23:15:48
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0