En hylla på plats!

Här hemma händer faktiskt inte så mycket, det liksom tär på både ekonomi och kroppen att vara sjuk. Graviditeten börjar som sagt sätta sina spår men även en förkylning tar musten ur mig just nu.. Men jag fortsätter ändå att läsa mina favoritbloggar, vilket jag nog måste uppdatera här på sidan. Jag upptäckte att alla mina bloggvänner inte finns med som länk. Men snart så, Ni måste ju också få ta del av många inspirationskällor men också underbara bloggare.

I alla fall fyndade jag en stringhylla på loppis för oförskämda 80 kronor, ibland funderar man om man ska vara snäll och tala om dess rätta värde men jag höll tyst... Ska nog försöka ta mig dit igen för jag kan faktiskt avslöja att jag hittade många fina saker som jag vill ha och som har många potential.. Mmmm, återkommer om det senare.

Stringhyllan fick i alla fall en given plats hemma, bredvid spjälsängen! Tanken jag haft sedan start är en hylla bredvid babysängen för att kunna ställa saker som tillhör barnet i närheten så vi slipper ränna runt i hela huset och söka efter sakerna.. Till att börja med så ska jag införskaffa eller jag ÖNSKAR mig Cult Designs Minimonster nappburk så jag kan hålla reda på alla nappar.



(Bild: Privat)



(Bild: Privat)

Tror jag ska ta mig en tur till Svägerskans arbetsplats, Örnsköldsviks härligaste blomaffär "BLOMMAN" i Själevad. Där kan jag strosa i evinnerlighet och bara supa in alla intryck och den inspirationen butiken ger... Sweet!




Kommentarer
Postat av: Therese

Ja den där nappburken är fin, en sån önskar jag mig också, om inte annat får man väl köpa en själv till slut :P

Om du är i Själevad så är du välkommen å titta förbi en snabbis å säga hej iaf ;)

2011-09-20 @ 20:09:15
Postat av: Anna Sjökvist

Åh vad fint du gör åt din bebis linda :)

Hoppas att det är dags för dig snart! Träffar dig gärna när din bebbe kommit också :)

2011-09-22 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0