Stressigt värre!

Det känns som jag har varit i en kokong i evigheter. Jag vet inte vad jag har gjort av dagarna, jag har inte haft nåt speciellt för mig på dagarna men jag har ändå inte haft tid till någonting.
Det har varit kalas, på kalas, på kalas, fest, vardagliga sysslor och allt annat ingenting! Jag har varit så uppslukad i vardagen att jag har inte reflekterat över min dag eller tiden som flygit förbi. Men just nu är det väl ganska lugnt ett tag framöver. Vi har ett dop inplanerat om några veckor och det är väl det som står närmast på schema just nu förutom att jag förhoppningsvis kommer att få tillbaka min energi och mitt glada humör som inte verkar ha infunnit sig på väääldigt länge. Typiskt för mig när jag är stressad.

I morgon ska jag börja träna och starta en strikt variant av LCHF för att komma igång igen. (Mer finns att läsa under "Mitt nya Liv")

Så nu blickar jag framåt mot ett mål och en förhoppning om ett piggare liv och bättre humör.

Jag tänkte att jag ska visa er i morgon vad jag har pysslat lite med och förklara varför jag varit så distanserad och frånvarande... En liten sneakpeak:



Syns i morrn :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0