Bildbomb från Vardagsrummet!

Ja, jag tänkte bombardera er med lite bilder på hur vårt vardagsrum ser ut just nu. Det är lite kul att titta i genom albumen och titta tillbaka på hur man haft det genom åren. Ibland kan jag känna varför har jag gjort om vissa saker?? Men jag trivs ändå så som jag har det nu. Dock har jag fortfarande inte tagit tag i att måla mina lister men jag antar att det kommer eller så får jag bortse från det och njuta av det jag faktiskt tycker om! Hmm, kanske ska ta en tjejkväll framöver och låna ut penslar och målarfärg så kanske det blir gjort!! DET tål att tänkas på, lite vin och lite mat i utbyte mot lite målarhjälp :-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiint <3

2012-02-02 @ 20:05:09
Postat av: Therese

Jätte fint :)

Jag kan gärna komma och hjälpa till å måla ;)

2012-02-02 @ 22:12:27
Postat av: Emma

Så fint, jag kommer också å målar;) Trevlig helg, kram emma

2012-02-02 @ 22:32:34
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Frida

Vart har du fått tag på arbetslampan?

2012-10-28 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0