Ja men nu så....

Har jag äntligen försökt mig på en tröja också. Jag har bävat mig för halslinningen, den är svår att få bra och jag har provat många olika tekniker men gått bet. Nu körde jag min egen variant och jag är mer än nöjd.... Just nu sitter jag och väntar på leverans av tyger och försöker klura på vad som ska sys härnäst. Jag har två beställningar på gång men jag tänkte vänta in lite nya fräscha tyger innan jag sätter i gång.

Så detta har jag knåpat ihop till lillskrutt, när jag insåg att grabben snart inte har några brallor.....


Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggt! Vad duktig du är! Man kanske måste göra en beställning snart ;)

2012-12-13 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0