En dag kvar!

Nu har jag bara en dag kvar på jobbet innan jag tar jullov. Det känns ganska skönt med två veckors ledighet så här inför julen och nyår! jag borde ju hinna alla julbestyr färdigt, nu har jag snart inga ursäkter.. Barnen på skolan och jag har all tid i världen att fixa det som ska göras hemma innan julen tar sig an på riktigt här hemma.

I butiken där jag har jobbat de senaste månaderna hade vi äran att dekorera ett bord inför nyårshelgen. Tanken vara att skapa en inspiration till kunderna på festtema. Jag gillar ju färg så här på hösten och vintern, men inte för mycket och gärna i samband med antingen svart eller vitt som bas. temat för nyår fick därför gå i svart, silver och Rosa.... Very Nice!! Blev riktigt bra och vi fick en otrolig respons från kunderna.. Det är positivt..



Visst ser det riktigt bra ut?? Love it!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt!!

2010-12-16 @ 14:36:16
Postat av: Jossan

Ni kanske har köpt julklapp till mig redan, men om inte så önskar jag min en såndär silvrig hand ;) hehee :p

Kraam

2010-12-17 @ 00:48:47
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0