Lampa!

Åhh, jag glömde bort den otroligt fina lampan jag fick av syster och bror, en gå-bort gåva. Jag glömde också bort att jag faktiskt fick lite nya sängkläder, lakan, från mor och far, det behövdes :-).
Har inte riktigt bestämt mig för var lampan ska sitta ännu, funderar på att kanske sätta den i ett hörn med två till eller om jag ska byta ut taklampan i  vardagsrummet mot denna.. Fast å andra sidan är jag ju med och tävlar HÄR om en hållare till just denna lampa..




*Blink*, *Blink* Petra!!


Kommentarer
Postat av: Petran på designinsight

hahaha!! men det passsar ju perfa =) vi får väl se...många dagar kvar att tävla!! =)

2010-12-26 @ 12:21:39
URL: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0