Lovin´ Things!

Jag tror jag sitter mer vid datorn nu än jag gjort på väldigt många år, men å andra sidan har jag hittat något jag tycker om och det är inspiration och idéer. Jag älskar att pyssla och göra om hemma, har alltid gjort ändå sen jag var liten så har jag möblerat rum och flyttat runt saker och ting. Ingening har stått på samma plats någon längre stund förrän nu. Men nu har jag hittat andra saker att förnya här hemma och det tycker jag om.. Ett rum kan förändras så mycket bara att byta de små tingen, bara en annan färg gör stor skillnad..
Letar alltid efter nya saker och nya idéer till både mitt och ditt hem.
Här kommer lite inspiration från MissLo, en sida för det trendiga och stilrena hemmet.. Den avskalade inredningen med känsla för metall och industrin..



(Bild: MissLo)

Plåthylla: 4295:-
Pall i plåt: 895:-
Korgar i Zink, fyrkantiga: 125:-
Bordslampa: 1495:-
Ljusstakar: 395:-
Glasklocka: 170:-

Visst är deet ganska snyggt när man ser en helhet! Det finns så mycket annat snyggt i den butiken också så det är definitivt värt en titt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0