Mitt läsrum!

jag brukar ju inte läsa böcker eller dylikt, på sin höjd en tidning mellan varven. men det är så fantastiskt skönt att ha ett rum i huset som man inte använder så ofta. bara att ha ett rum man kan fly till om det blir för mycket eller som extra rum till julen! Jag älskar detta rum och valet av tapeten är avv skrikgaste laget, men samtidigt känner jag att då det är ett rum vi i vardagligen är i så spelar det ingen roll. Vi kan ju alltid tapetsera om när vi är less!





Ska beställa 2 nya fåtöljer till mitt läsrum! Så denna älskade raritet kommer att få sin plats i vardagsrummet, dock utan pall, den är redan demolerad till sitt ursprung! men fåtöljen älskar jag. hittade den på en loppis för tre somrar sedan, så den har fått ny färg och ny klädsel.

Det är denna fåtölj från Boom jag har bestämt mig för!





Min fondvägg, väldigt färgglad och vågad men än så länge älskar vi den!!


Kommentarer
Postat av: oneilla

Ett rum att vara i, Jag har alltid ett rum välstädat och klart att bara sitta i. kan inte möblera så fint som du men då jag läser mycket så är din tanke god. Men jag vill ha vita väggar-

2010-12-10 @ 19:53:55
URL: http://metrobloggen.se/hongkong
Postat av: Anna

Vilket mysigt läsrum! Det kommer att bli toppen med den gråa fåtöljen där inne :-) Trevlig helg! Kram Anna

2010-12-10 @ 20:15:17
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0