Nu är det bestämt!

Boka upp den 23 januari för ett riktigt Inredningsparty.. Jag kommer nämligen att hålla ett party från Innerum och naturligtvis är alla som vill välkomna förbi!! Ju fler desto roligare..

Innerum har de mest otroligt fina sakerna, det finns väl ingen som har missat krukgubbarna som inte finns att köpa här i stan. Eller molntabletterna? Ja riktigt fina saker har de och jag lovar att det kommer bli en fantastisk kväll där ni kan lmma och känna på inredningsdetaljer tillsammans med gott sällskap!! Låter det skoj? Hör av dig till mig om du vill vara med!



Detta är lite av deras utbud. För att se mer klickar du HÄR


Kommentarer
Postat av: Maria

Anmäler mej ;-)

2010-12-28 @ 19:04:55
Postat av: Linda

Du är så välkommen, Maria:-)!!

2010-12-28 @ 20:24:41
URL: http://innovationochinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kommer absolut...lääängtar :)

2010-12-31 @ 10:10:10
Postat av: Jossan

Jag kommer!! :D

2011-01-03 @ 16:28:21
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0