Exklusivt Boende

Som den äkta norrlänning som man är har man faktiskt lite svårt för storstädernas ockerpriser på boende. En bostadsrätt i Vasastan, utgångspris 21 000 000 SEK, månadskostnad 5500 SEK. Vem har råd att bo där? Inte jag i alla fall. Jag värdesätter livet och familjen före ett boende för 90 % av månadsintäkterna. Fast jag kan sukta ändå för det är en otrooligt fin bostadsrätt! Men bara sukta!

Låt er inspireras av ett exklusivt boende i Storstan!!

























(Bilder: Esny)

Fantastiskt, snyggt!!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Ja nå e det snyggt i lägenheten, men det e F_N inte värt e!



Det e klart det måste vara snyggt i lägenheten för man kommer inte ha råd att vara nån annanstans i alla fall ;O)



kram

2011-02-16 @ 14:17:46
Postat av: isa

Galna priser tappar hakan!!!!!!! Men otroligt snyggt men för dem pengarna hade jag velat ha två hissar :P

Kram

2011-02-19 @ 00:49:17
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0