I vårt sovrum

Funderade ett tag på vad jag skulle göra i sovrummet, det kändes så mörkt och trist. Vi ska ju snart göra om där inne och jag ville inte göra några större utsvävningar. Ett tag funderade jag om jag skulle byta ut mitt överkast till ett vitt men kände ganska tidigt att det vita överkastet jag har skulle jag bli vansinnig på eftersom det inte är lika stort som det överkastet vi har nu. äskar verkligen mitt Box överkast, fast jag funderar på ett vitt också. Det jag har är ju vändbart och det är ljusgrått på baksidan, dock inte tillfredställande till mina "bruna" väggar.Näpp, det slutade med att jag tog bort gardinerna och kvar blev mina mörkläggningsrullgardiner.


(Bilder: Privata)

Med facit i hand funderade jag länge varför har jag inte gjort detta tidigare!!

Rummet blev ljusare och jag stör mig inte lika mycket på de otroligt misspassande tapeterna vi har i sovrummet.
Återigen är jag ingen stor fan av beige, brun eller annan blek naturlig färg. Snyggt hos andra men jag trivs inte i den färgen.

Behöver nog köpa mig lite nya krukor till fönstren också, fast det blir nog inte prioriterat förrän sovrummet är klart och jag kan bestämma vad jag vill ha!! Fast jag tror nog att jag vet redan vad det blir.. Det lutar åt nåt sånt här..




Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Cult?! ;) Läckert! Ja, Stelton-termosarna är snygga! Och presskannan är grym! :)

2011-02-07 @ 22:27:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Mycket snyggt! Blir superbra när du tog bort gardinerna...passar perfekt nu när våren är i antågande o SOLEN börjar skina =D.



2011-02-08 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0