Gårdagens Shopping!!

Det blev en väldigt lyckad kväll med många trevliga vänner spm hade samlats för ett Inredningsparty.. Har ju som sagt varit väldigt sugen på molntabletterna i silikon till köket läänge och igår slog jag till och köpte fyra stycken till att börja med.. Helt perfekta tabletter som ligger still på bordet.. Super till barnen!!

Det var lite spännande att få se dessa saker live från Innerum, och jag tror att det var väldigt uppskattat bland oss alla att få se nånting nytt i stället för de sedvanliga partyna man går på i tid och otid.

Detta pekade jag på och handlade till mitt kök, nu får man nog ta sig i kragen och boka ett nytt party i mars då det nya sortimentet tar plats i deras bagage. Då blir det nog ett par tabletter till och kanske lite annat skoj!!


(Bild: Eget Kollage)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0