Glada Barn

Mina barn är det bästa jag har, de ger mig så otroligt med glädje och energi men samtidigt otroligt orkeslös ibland. Deras personligheter präglas hårt av omgivningen och jag vill ge dem en oas att krypa upp i där de får vara sig själva..

Jag har ju gjort om Matildas rum alldeled nyligt till ett mellanting av barn och tonår. Hon ska kunna leka men ändå inte vara barnsligt.. Hennes tema går i Rött, Rosa, Svart och vitt.. Där vitt och svart är bas..(Surprise)

Förra året fick Rasmus rum sig en genomkörare, dock inte riktigt klart enligt mig då.. Ska in lite mer förvaring och piffas till lite innan jag anser det vara färdigt till fullo.. Hans tema är väldigt mycket svart, också ett mellanting av barn och tonår. Med svart och vitt som bas, sedan med inslag av turkost och grönt. Kommer att bli mera grönt nu i vår än turkost.

(Bilder av båda barnens rum kommer inom kort!!)

Här finns lite inspiration att hämta till barn/tonårs rum med personlighet.. Bilderna kommer från Happy Homes och gör mig glad, säkert gör det även barnen glad om det finge se ut så där på rummen!! *Smile*



(Bild: Eget Kollage, bilder från Happy homes)

En favorit är det röda golvet, om man ändå skulle våga lägga in det på Rasmus rum då hade jag gjort det!! Snygg brytning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0