Nyår!

Så här såg det ut på vårt bord på självaste nyårsafton, tycker väldigt mycket om svart och silver till nyår som ni kanske har hört..
Enkelt men piffigt!!


och naturligtvis måste jag också matcha dukningen....



Sen ville jag ju ha ett nyårskort på barnen, som alltid....



Mina sötnosar!! Helt otroligt, Matilda lilltjejen blir 7 i morgon och i slutet på februari blir storgrabben 9, vart tar åren vägen??



En bukett till min älskling på 9-årsdagen!!! Vi firade dessutom 9 år som förlovad, på självaste nyårsafton!
Som sagt, vart tar åren vägen??

Kvällen fortsätte i goda vänners lag, vi hade bjudit in kompisarna från Göteborg och Stockholm på en lugn och trevlig kväll med trerätters..

Måste jag säga att det var såå otroligt gott och jag hade såå ont i magen efteråt, men det var det värt.. Ett spel hann vi med under kvällen också men annars hade vi en otroligt lugn och skön kväll med mycket prat och återblickar!!! Hur firade ni nyår??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0