Ovärderliga bloggläsare...

.. ni är ljuspunkten i mitt liv, att se era fantastiska kommentarer är så otroligt värdefullt och ger mig inspiration till att fortsätta hitta saker och inspirerande hem att delge er. Alla som känner mig känner min stil och många gånger syns inte mitt intresse i mitt eget hem ännu. Men jag jobbar på mitt intresse. Det är ju faktiskt så att när man är arbetslös prioriterar man inte direkt design och heminredning i den grad man skulle vilja.

Men nu måste jag tyvärr säga att av personliga skäl kommer jag nog inte att uppdatera min blogg i samma utsträckning som tidigare, i alla fall inte på ett tag, såvida jag inte dyker på något som jag bara måste visa..

Just nu är det bara lite för mycket kring mitt hem och vår boendemiljö som gör att jag inte kan tänka klart. Tids nog berättar jag nog men just orkar jag inte det! Hoppas ni har överseende..

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du har mitt allra fullaste stöd.

Det kan inte bli värre nu, bara bättre, vi måste ha tillförsikt att det löser sig smärtfritt.



Kramen!

2011-01-30 @ 23:55:42
URL: http://charlottelundberg.blogspot.com
Postat av: Pärlan

Vad tråkigt att det har gått så här långt! Kommer att sakna dina inlägg! Kram på er allihop o hoppas att det löser sig nu.



KRAM

2011-01-31 @ 16:29:23
Postat av: Anna

Tror jag förstå vad du menar.. lät inge vidare! Hoppas att ni får ordning på eländet snart!



2011-01-31 @ 16:38:32
Postat av: åsa

Många varma kramar till er från mig:)

2011-01-31 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0