Tvättstuga!

En av de tråkigaste platserna man måste tillbringa vardagen i här i livet är just tvättstugan. Det tar tid och är ett nödvändigt ont.
Den dagen jag skaffar ett hus kommer en stor prioritet att vara just tvättstugan. Det ska finnas praktiska förvaringsmöjligheter, funktionalitet är av stor vikt. Den ska vara tillräckligt stor för att rymma både garderob för kläder, sorteringsmöjligheter, strykbräda, syhörna och det ska vara bra belysning där inne. En annan viktig sak som jag vill ha i min tvättstuga är rent och snyggt. Det ska vara lugnt och rogivande att vara i tvättstugan. Det ska vara mer roligt än nödvändigt att gå dit. Det ska finnas en liten radio eller spelare så man kan koppla av med lite musik. En hemtrevlig tvättstuga med andra ord.


(Bilder: Google)
(de tre nedersta förvaringsburkarna kommer från Förvara)

Det är ganska snyggt med svarta maskiner, men jag undrar hur pass dammiga dessa blir i vardagen??


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis så har ju jag i min tvättis:-)

Gott om plats hyllor och massa förvaring!

Musik har varit en prio etta sen första maskinen sattes igång här!

2011-01-11 @ 15:57:50
Postat av: Pärlan

Jag vill ocksssssssssssssååå ha en sån där härlig tvättstuga...men så småningom ska den väl infinna sig den oxå =D

2011-01-11 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0