Valet står mellan dessa..

en utprovning måste ske. Jag ska ta hjälp av sambon för att bestämma vilken av dessa fåtöljer jag ska ha. Tanken är att jag ska ha en fåtölj som kan kombineras med både mitt läsrum och mitt vardagsrum.. Funderingar har varit att göra om läsrummet igen, nytt möblemang! :-) Sen skaffa fåtöljerna till vardagsrummet, ja, som ni ser velar jag fortfarande hur jag vill ha det.. Ibland känner jag bara att det är synd att vi har ett rum som inte uttnyttjas till 100% om än skönt med ett rum extra, samtidigt som jag känner att behovet av ett rum till är ett måste. Funderar kanske lite på att göra om det till ett kombinerat arbetsrum/läsrum. Ja som sagt, jag velar!!!

Men i alla fall så står det nu mellan dessa två fåtöljer!

(Färgerna på fåtöljerna jag ska ha är inte överesstämmande med bilden)


(Bild: Eget Kollage)


Som sagt, jag tar med mig sambon på Boom och ser vad han tycker.. Håll koll så berättar jag vilken jag valt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker att du ska välja den till höger, alltså den med separat fotpall.:) Den andra är oxå snygg o skön men den är opraktisk till storleken. Har själv en liggfåtölj, den är skön men ack vilken plats den tar, helst om man flyttar och inte har samma yta:P Det är min åsikt :) kram Lina

2011-02-01 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0